GOLVBELÄGGNING

Golv för alla delar av samhället

Oavsett om du står på dina barns dagis, är på väg till ett viktigt möte eller precis har landat på flygplatsen efter en jordenruntresa, kommer dina fötter att vara placerade på golvet. Golv är en viktig del av våra liv och utgör bokstavligen en grund för oss alla att stå på.

Services_Flooring

Håndverksgruppens företag lägger golv åt stora entreprenörer och mindre privatkunder. Vi ser till att golvalternativen uppfyller våra kunders behov. För stora projekt som renovering av sjukhus är det avgörande att golven är underhållsfria, rena och bekväma att gå på - varje dag.

Våra skickliga medarbetare ger skräddarsydda råd och rekommendationer som är anpassade till kundens önskade funktion, preferenser och rengöringsbehov innan vi prissätter arbetet. På så sätt ser de till att golven blir precis som de ska vara. Något du kan lita på. Genom att välja Håndverksgruppen får kunderna tillgång till ett stort urval av olika golv för olika ändamål, bland annat parkett, linoleum, laminat, mattor och epoxi.

Vi förenklar val av golv vid renoveringsarbeten

Att välja rätt golv kan vara svårt. När det handlar om att renovera ett rum tar våra hantverkare emot en förfrågan från kunden och lyssnar på deras önskemål och behov. Oavsett om det handlar om en stor kontorsbyggnad med öppen planlösning som behöver renoveras, eller om att hjälpa en familj att renovera sitt första hem.

På Håndverksgruppen fungerar vi som konsulter åt våra kunder. Med andra ord: Det handlar om att hitta de golvprodukter som faktiskt passar både rummet och kunden. Våra hantverkare levererar kompletta golvlösningar som omfattar allt från kundens vision till det färdiga golvet, redo för omedelbar användning.

På Håndverksgruppen vet vi att golv inte bara handlar om priset. För oss handlar det om att visa god service, kvalitet, bred kunskap om golv och golvläggning - och sist men inte minst: tidsenligt utförande.