GULV

Gulv for alle samfunnslag

Enten du står i barnas barnehage, er på vei til et viktig møte eller nettopp har landet på flyplassen etter en jordomseiling, har du føttene plantet på gulvet. Gulvet er en viktig del av livet vårt og utgjør bokstavelig talt et fundament for oss alle.

Services_Flooring

Selskapene i Håndverksgruppen legger gulv for store entreprenører og mindre privatkunder. Vi sørger for at gulvalternativene oppfyller kundens behov. Ved store prosjekter som renovering av sykehus er det avgjørende at gulvene er vedlikeholdsfrie, rene og behagelige å gå på – hver eneste dag.

Våre dyktige medarbeidere gir skreddersydde råd og anbefalinger som er tilpasset kundens ønskede funksjon, preferanser og rengjøringsbehov før vi prissetter arbeidet. På den måten sørger de for at gulvene blir akkurat slik de skal være. Noe du kan stole på. Ved å velge Håndverksgruppen får kundene tilgang til et stort utvalg av forskjellige gulv til ulike formål, blant annet parkett, linoleum, laminat, tepper og epoxy.

Helheten betyr noe for rehabilitering

Det kan være vanskelig å velge riktig gulv. Når et rom skal renoveres, tar håndverkerne våre imot en forespørsel fra kunden og lytter til kundens ønsker og behov. Det spiller ingen rolle om det dreier seg om et stort åpent kontorbygg som skal renoveres, eller om det er en familie som skal pusse opp sitt første hjem.

I Håndverksgruppen fungerer vi som konsulenter for kundene våre. Med andre ord: Det handler om å finne de gulvproduktene som faktisk passer til både rommet og kunden. Våre håndverkere leverer helhetlige gulvløsninger som omfatter alt fra kundens visjon til det ferdige gulvet som er klart til bruk.

I Håndverksgruppen vet vi at gulv ikke bare handler om pris. For oss handler det om å demonstrere god service, kvalitet, bred kunnskap om gulv og gulvlegging – og sist, men ikke minst: Utførelse til rett tid.