KAKEL & KLINKER

Rutnät för vardagslivet

Vem ska lägga klinker på golven som du går på varje dag? Plattsättning är en viktig del av muraryrket och Håndverksgruppens murare har lång erfarenhet av både tätskikt och plattsättning.

Services_Tiling_2

Från badrum och våtrum till kök, trappor och andra gemensamma utrymmen, oavsett om projektet är stort eller litet, anser vi att kakel & klinker är det perfekta sättet att tillföra både stil och enkelhet till alla utrymmen.

Våra murare arbetar med både stora och små kunder, allt från privatpersoner till stora flerfamiljshus, och ser till att underhållet är enkelt och att känslan är modern.

Förvandla gamla badrum till nya

Att renovera gamla badrum innebär ofta att riva upp dem - och bygga upp dem på nytt. Med noggrann projektledning och planering ser vi till att varje kund blir helt nöjd med resultatet. De ska ju trots allt bo där.

Vi hjälper våra kunder att välja de bästa plattorna för deras behov och leder projektet från början till slut. Om projektledningen sköts smidigt kan ett badrum renoveras på så kort tid som två veckor. På Håndverksgruppen tror vi på tydlig kommunikation och materialbeställning i rätt tid för att se till att varje projekt går enligt plan.

Plattsättningen utförs enligt tidsplan

Vid nybyggnation arbetar Håndverksgruppen både som underentreprenör till entreprenörer och som huvudentreprenör till privatpersoner med att lägga keramiska plattor i alla typer av offentliga och privata byggnader. Våra murare hjälper kunden att välja de perfekta plattorna och materialen, vilket säkerställer att varje projekt levereras i tid - och med högsta kvalitet.

Med god projektledning samordnar vi leveransen av varor till rätt plats och tid, och utför varje jobb professionellt och effektivt för att skapa nöjda kunder.