FLISER

Mønstre til hverdagen

Hvem skal lægge fliser på de gulve, du går på hver dag? Fliselægning er en vigtig del af murerfaget, og Håndverksgruppens murere har stor erfaring med både membraner og fliselægning.

Services_Tiling_2

Fra badeværelser og vådrum til køkkener, trapper og andre fællesområder, uanset om projektet er stort eller lille, mener vi, at fliser er den perfekte måde at tilføje både stil og enkelhed til ethvert rum.

Vores murere arbejder med både store og små kunder, lige fra privatpersoner til store lejlighedskomplekser, og sørger for, at vedligeholdelsen er enkel, og at udtrykket er moderne.

Gamle badeværelser bliver til nye

Renovering af gamle badeværelser betyder ofte, at man river dem ned - og bygger dem op igen. Med omhyggelig projektstyring og planlægning sikrer vi, at alle kunder bliver helt tilfredse med resultatet. Det er trods alt dem, der skal bo der.

Vi hjælper vores kunder med at vælge de bedste fliser til deres behov og styrer projektet fra start til slut. Hvis projektstyringen foregår gnidningsfrit, kan et badeværelse blive renoveret på så lidt som to uger. Hos Håndverksgruppen tror vi på klar kommunikation og rettidig materialebestilling for at sikre, at hvert projekt kører efter planen.

Fliselægning udført i god tid

I nybyggeri arbejder Håndverksgruppen både som underentreprenør for entreprenører og som hovedentreprenør for private med at lægge membraner og fliser i alle typer offentlige og private byggerier. Vores murere hjælper bygherren med at vælge de perfekte fliser og materialer og sikrer, at hvert projekt leveres til tiden — og med det højeste kvalitetsniveau.

Med god projektstyring koordinerer vi leveringen af varer til rette tid og sted og udfører hver opgave professionelt og effektivt for at skabe tilfredse kunder.